fereshteye.tanhaei

قالب پرشین بلاگ


fereshteye.tanhaei
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان fereshteye.tanhaei و آدرس fereshteye.tanhaie.LoxBlog. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 فقط برای خودم هستم ...!

من ...؟!

چه دو حرفیه وسوسه انگیزیست ...

این من! نه زیبایم، نه مهـربانم ... نه عـاشق و نه محتاج نگاهی ...!

فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست ...

فقط برای خودم هستم ... خوده خودم! مال خودم! صبورم و عجول ...!

سنگین، سرگردان، مغرور، قـانع، با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد ...!

و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی؛

هیچ ندارم

راهت را بگیــر و بـــــــرو

حوالی ما توقف ممنــــوع است ...!
 


نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت0:24---17 فروردين 1391
زندگی می کنم، حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم؛

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم می سازد؛

بگذار هر چه از دست می رود برود؛

من آن را می خواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را ...

"ارنستو چه گوارا"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:21 ] [ milad261 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگم خوش اومدي ................................................ كــــــاش آن گــــــــل بوته ي بــــي رنگ قالي ميشـــدم ميگذشتـــــي بر گلستانم شبـــــــي شايد مــلول مينشستــــــي خيره ميمانـــــدي به من غرق در افكار و روياهــــاي دور كــــــــاش دستي ميـــكشيدي روي گل برگ د لـــــــــــم آه بي جان مـــــــرا كاش ميديدي گــــــل بي رنگ قالـــــــي و طــــاق آرزو دارد بمـــــيرد زير پـــــــــــــــا ................................................
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 73730
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1